Vexx3

Retired Staff
  • Content Count

    922
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Character Archive

Frequently Asked Questions and Helpful Hints

Equestrian Empire Character Archive

Art Contest Uploads

Banner Archive

Banner Submissions

Golden Oaks Memorial Library

Calendar

Blogs

Forums

Store

Status Updates posted by Vexx3

  1. Dunno if there's still anyone here that remembers I existed, but just wanted to pop in and say hello, it's been a LONG time.

    1. MaryxMelody

      MaryxMelody

      I rememberrrr!!

    2. Lunar Echo

      Lunar Echo

      I don't believe we've met, hello.

    3. Rainy_days

      Rainy_days

      I remember you man, just barely. And I wonder if you remember me :P

  2. Damn, I think it's been close to a year since I last visited this place.

  3. After months of inactivity, this is how I make my return.

    1. Show previous comments  3 more
    2. TheChosenPony

      TheChosenPony

      the banner just changed. Its an april fools thing i guess? .-.

    3. Vexx3

      Vexx3

      No, Easter.

    4. Celestial Panzerhund

      Celestial Panzerhund

      I was all like: "What the hell, they allow that for the banner? That's awesome!"

  4. Holiday icon update.

  5. I only just found out now that I can now pick Octavia for the best pony section of my profile. Very good.

  6. Happy Birthday! :D

    1. ~Chaos~

      ~Chaos~

      Thanks Vexx! :3

  7. Wore my Zap Apple Jam shirt to class today. As I was walking out the door, this girl in the front row yelled out "IS THAT A MY LITTLE PONY SHIRT?!" :L

  8. Happy Birthday, Swoop! :D

    1. Swoop

      Swoop

      Thanks Vexx! Appreciate it. :)

  9. Holy damn, we have the same birthday down to the same year. =o

    1. Vexx3

      Vexx3

      Happy Birthday! (wanted to add that to the main message, but I guess you can't add new lines, lol).

    2. Radiance64

      Radiance64

      Ha, it seems that way(you weren't by chance born at 7:21 pm were you?). XD

      Anyway, thank you!

    3. Vexx3

      Vexx3

      Haha, nope. Around 5 in the morning. :P

  10. Thick McRunFast!

  11. While at Bronycon, I commissioned an Octavia beanie plush like the one pictured here. http://nerdymind.deviantart.com/art/Octavia-and-Scratch-2-0-Pocket-Pony-391216436

  12. I look stoned in the banner. @_@

    1. Not Robin
    2. Dsanders

      Dsanders

      LOL where are you in the banner?

    3. Vexx3

      Vexx3

      I'm on the far right, right next to the "View New Content" button.

  13. Happy Birthday, Akita! ^^

    1. akita-ken

      akita-ken

      Thanks Vexx! ^__^ Forever my lead pony :P

  14. Pretty sweet banner. Nice job, Lugia. :)

  15. *angrily churns butter*

    1. Twiliscael

      Twiliscael

      Want some help with that, Vexxy?

    2. Vexx3

      Vexx3

      I GOT DIS

    3. Twiliscael