Jump to content

Falsey

Users
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

Brohooves Received

43

8 Followers

About Falsey

  • Rank
    Lil' Changeling
  • Birthday 11/18/1993

Contact Methods

  • YouTube
    https://www.youtube.com/channel/UCUoMQewNLQ8WR4dgJNqzRFA
  • Steam ID
    http://steamcommunity.com/id/Falsewing

Profile Information

  • Gender
    Transgender - FTM
  • Location
    Ponyville, Equestria
  • Personal Motto
    Love and tolerate all the way!

MLP Forums

  • Favorite Forum Section

My Little Pony: Friendship is Magic

  • Best Anthropomorphic FiM Race
    Zebra
  1. I like this question. I have a LOT of OC's, so I'm just going to focus on the one I use most for rp nowadays. Her name is Requiem, and she's got a large, jumbled mess of weaknesses and strengths, though her ability to circumvent them is rather high. Requiem is a very odd combination of things that come with their own weaknesses and strengths. First of all, she's a lich. Technically immortal, though she could be killed if one can find her phylactery. Killing her otherwise causes her to disintegrate, and reform again after about 24 hours. If she is in a location very far from her phylactery then
  2. Aww yeah, it's my birthday!

  3. Goodnight everypony!

  4. Absolutely nothing! If I was going to Equestria, I'd want to start fresh, keep things simple. I mean, I'd bring my cat, but that's about it. Wouldn't want her sitting at home while I live my new life in Equestria.
  5. Well, I would think if there are millions of fans out there, some are bound to be female. It'd be kinda silly to assume everyone who enjoys mlp is male. Anyway, I enjoy mlp, and I consider myself genderless, does that help?
  6. I love Fluffle Puff! I mean, who wouldn't like a pink fluffy pony!? Also, Pink Fluffy Unicorns Dancing on Rainbows, best song ever.
  7. I certainly wouldn't mind if they did something with Japanese mythology, or at least inspired by it. Shinto mythology alone has a metric ton of potential, I mean, they have literally thousands of mythological creatures. It really is an interesting culture, or at least to me it is. I'm biased though, as I have long been fascinated with the culture of Japan.
  8. I haven't had much brony hate when it comes to gaming personally. On tf2 I never hide the fact that I am a brony, I mean, I don't flaunt it or anything, but I do have a Changeling spray. Maybe they just don't want to anger their medic, lol.
  9. Yay, I made a Christmas donation! I wonder how long you have to wait for the donator badge to show up.

  10. Yay! First donation! Feels nice to help others once in a while. Can't wait to see that badge next to my name, it'll make me feel all warm and fuzzy!
  11. I find this... amusing, and yet also disturbing, heh. I think cults are a bad thing in general, as I have dealt with quite a few of them for, well, "scientific reasons." I do however think that people can learn a lot from the morals the show provides, though religion likely isn't the best way to go about it.
  12. Yep, I take breaks, not willingly though. I call them "WHEN WILL THE NEXT SEASON BE HERE?!" breaks.
  13. I'm gonna have to say Luna, I just like her design a lot.
×
×
  • Create New...