Balareth

TEST How depressed you are?

Remember to be honest and read carefully  

150 members have voted

  1. 1. When i wake up i....

    • See if today is gonna be a good day! (+3 pts)
      23
    • i wish there was no days (+0 pt)
      16
    • ill see if things get better (+2)
      52
    • another day of boredom (+1)
      59
  2. 2. When my friends ignore me i...

    • i feel they dont need me anymore (+0)
      31
    • i wonder why they ignore me, something i did? (+1)
      62
    • they may not see my reply of maybe they are busy, is okay (+3)
      51
    • ill try to insist, i cant be ignored! (+2)
      6
  3. 3. Everytime am alone i...

    • i gotta do something, i cant be alone! (+1)
      20
    • am a worthless human, a useless being (+0)
      28
    • ill try to talk with my friends cuz am bored (+2)
      33
    • there should be nice things to do by myself! (+3)
      69
  4. 4. have you gone suicidal, even if you only say it?

    • why? life is beautiful! (+3)
      24
    • most times, why should i keep living if nopony loves me? (+0)
      21
    • i have considered but i am not capable (+1)
      72
    • i havent tought about it.. i dunno... (+2)
      33
  5. 5. if i feel sad and friends/family suport me i...

    • i consider it, they love me but this is too hard for me (+2)
      29
    • they cant do anything! they dont understand my feelings! (+0)
      31
    • ill try to surpass my depression and try to cheer myself up for them (+3)
      44
    • meh. (+1)
      46
  6. 6. my food habits

    • i dont eat that much, nothing tastes delicious for me (+0)
      23
    • i eat a lot, i feel anxious (+1)
      25
    • i try to eat normally and i love food! (+3)
      58
    • i just eat what i have to eat thats it (+2)
      44
  7. 7. have you ever feel problems doesnt have any solution?

    • ALL problems has a solution (+3)
      15
    • most of them not, thats life (+1)
      48
    • some of them yeah, just find the proper way (+2)
      77
    • i dont care, i wont solve them (+0)
      10
  8. 8. how often you smile?

    • meh. just when a good joke appears (+2)
      75
    • i love smile, i smile evertime i can! (+3)
      36
    • i dont like to smile, i look stupid (+1)
      35
    • .....what is smile...? (+0)
      4
  9. 9. how often you cry?

    • most of the time (+0)
      12
    • sometimes, when i feel rejected (+1)
      44
    • few times, am a bit vulnerablel (+2)
      60
    • nah! i almost never cried! (+3)
      34
  10. 10. you would like to change?

    • what for? am never gonna be acepted anyways (+0)
      24
    • i think i dont need it, am happy as i am, but is never late to learn new things! (+3)
      34
    • ill try but am not sure with the results (+2)
      53
    • maybe but i dont like changes that much (+1)
      39


Recommended Posts

I got 29.

 

Yup, that sounds true.  :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

19

 

I'm usually the most optimistic, cheerful person around. :adorkable:

Unless anxiety and the obsessive thoughts take over....

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got 12/30. For the past month or so I've usually felt like what the <10 category describes, but most of the time I try to stay out of that deep of a depression. I have been clinically diagnosed with major depression and am taking medication for it, in addition to taking other steps to try to heal myself and transcend this negativity for good. 

 

Even on days I feel the worst, I have hope. I've gone through worse than what I'm going through right now, and I was able to come out smiling eventually, even if it took years. I will do the same with every tribulation I encounter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.