Jump to content
Banner by ~ Sparklefan1234

brasileiros

gabrielonobr

Recommended Posts

My Favourite Mane 6 Pony: Rainbow Dash

How did you find MLP Forums?: bom pelo google

How you became a fan of My Little Pony: Friendship is Magic: bom eu sonhei com uma coisa bem macabra com mlp ai foi me interessando ai descobri eu monte de coisa e me apaixonei por mlp

eae galera  so os brasileiros entram aqui valeu

Ola! E benvido ao foro! 

Eu odio ser o único a dicilo, pero pode ter un pouco de dificultade aquí, xa que a maioría dos membros falan inglés. Pero pode probar a usar Google Translate, se iso axuda, iso é o que estou facendo. Entón, eu apollogize se esta afirmación é malo no seu idioma. En calquera caso, eu espero que teña un bo tempo aquí, e como dixen, proba a usar Google Translate! (\

post-8308-0-57732400-1422393202.png

Thank you all I am very happy to see that the people of this forum let in Brazilian

tradução:

obrigado a todos estou muito feliz em ver que as pessoas desse forum deixam entrar brasileiros

• Brohoof 1

Ich weiß nicht, ein Wort der Brasilianer, so hallo! 

PS, ist Trixie besten Pony.

upG787z.gif

On 10/13/2013 at 6:59 PM, little gamie said:

I'm fresh in school

Hey, you. You should fill out my Johari Window if you're bored.

I would recommend you guys using Google Translate to speak to this member, as English is not his primary language, just a suggestion! ^^

obrigado a todos estou muito feliz em ver que as pessoas desse forum deixam entrar brasileiros

Pero, claro, este foro está aberto a calquera Brony que quere unirse! Sempre que está ben coa colocación dun tradutor cada vez que falar, desculpe por iso! En calquera caso, espero que teña un bo tempo aquí, unha vez máis! ^^ (\

post-8308-0-57732400-1422393202.png

Bem-vindo ao Fórum do MLP. Espero que você aproveite sua estadia aqui. :)

“I am quite sure now that often, very often, in matters concerning religion and politics a man’s reasoning powers are not above the monkey’s.” — Mark Twain