gabrielonobr 1 April 2, 2014 Share April 2, 2014 My Favourite Mane 6 Pony: Rainbow DashHow did you find MLP Forums?: bom pelo google How you became a fan of My Little Pony: Friendship is Magic: bom eu sonhei com uma coisa bem macabra com mlp ai foi me interessando ai descobri eu monte de coisa e me apaixonei por mlp eae galera so os brasileiros entram aqui valeu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adorkable 2,737 April 2, 2014 Share April 2, 2014 Ola! E benvido ao foro! Eu odio ser o único a dicilo, pero pode ter un pouco de dificultade aquí, xa que a maioría dos membros falan inglés. Pero pode probar a usar Google Translate, se iso axuda, iso é o que estou facendo. Entón, eu apollogize se esta afirmación é malo no seu idioma. En calquera caso, eu espero que teña un bo tempo aquí, e como dixen, proba a usar Google Translate! (\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabrielonobr 1 April 2, 2014 Author Share April 2, 2014 Thank you all I am very happy to see that the people of this forum let in Brazilian tradução: obrigado a todos estou muito feliz em ver que as pessoas desse forum deixam entrar brasileiros 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khaoios 1,970 April 2, 2014 Share April 2, 2014 Welcome to the forums, friend. I hope you enjoy your stay here, XBL: Riot Rojas 3DS Friend Code: 5300 - 9568 - 7902 WEB/CHANNEL: THREADS: Youtube - ThunderColt Studios MLP:FIM - Wrath of the Ancients Fan Fictions Weebly - ThunderColt Studios MLP:FIM: The Day Equestria Stood Still - Volunteers Wanted Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockymoo 2,137 April 2, 2014 Share April 2, 2014 Ich weiß nicht, ein Wort der Brasilianer, so hallo! PS, ist Trixie besten Pony. On 10/13/2013 at 6:59 PM, little gamie said: I'm fresh in school Hey, you. You should fill out my Johari Window if you're bored. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RainbowDash7432 97 April 3, 2014 Share April 3, 2014 welcome to the forum. everyone is friendly here. i'm RainbowDash7432. nice to meet you Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adorkable 2,737 April 3, 2014 Share April 3, 2014 I would recommend you guys using Google Translate to speak to this member, as English is not his primary language, just a suggestion! ^^ obrigado a todos estou muito feliz em ver que as pessoas desse forum deixam entrar brasileiros Pero, claro, este foro está aberto a calquera Brony que quere unirse! Sempre que está ben coa colocación dun tradutor cada vez que falar, desculpe por iso! En calquera caso, espero que teña un bo tempo aquí, unha vez máis! ^^ (\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabrielonobr 1 April 6, 2014 Author Share April 6, 2014 thanks mans I'm no internet so I'm not posting many things Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adachi 772 April 6, 2014 Share April 6, 2014 Bem-vindo ao Fórum do MLP. Espero que você aproveite sua estadia aqui. “I am quite sure now that often, very often, in matters concerning religion and politics a man’s reasoning powers are not above the monkey’s.” — Mark Twain Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon_Bon 87 April 12, 2014 Share April 12, 2014 Welcome to mlp forums! I hope you enjoy your stay! sig by @kyoshi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts