Jump to content
Banner by ~ Ice Princess Silky

Picture to NoobsNoodle...<3


Flutterdash

Recommended Posts

If art has a deeper meaning it doesn't matter of the quality as long as you get your point across, to which you have expressed.

 

Oh parasprites! That's what I was just about to say!

Link to comment
Share on other sites

Naww, så grymt söt bild :)

 

Du är ju fett bra på att rita (Y)

 

Tack, ännu en person som säger det.

 

Flutterdash, du är ju visst bra på att rita ju D: du kan ju rita allt möjligt....jag kan rita...drakar? Du är skitbra på att rita och alla tycker det. SäG INTE EN GåNG TILL ATT DU äR DåLIG På ATT RITA FöR Då SKA JAG KASTA SOFFOR På DIG ._.

Link to comment
Share on other sites

Buahahaha xD skratta fan ihjäl mig åt det där :lol:

 

Då ska du se när jag är på random humör... Jag sprang runt i köket med en kartong på huvudet och skrek Batman does not like nachos!... Mamma stod i köket och garvade och tänkte seriöst "Vad har jag fött för något missfoster? ;__;"
Link to comment
Share on other sites

Då ska du se när jag är på random humör... Jag sprang runt i köket med en kartong på huvudet och skrek Batman does not like nachos!... Mamma stod i köket och garvade och tänkte seriöst "Vad har jag fött för något missfoster? ;__;"

 

Buahahahah, jag har också gort nåt liknande xd
Link to comment
Share on other sites

Då ska du se när jag är på random humör... Jag sprang runt i köket med en kartong på huvudet och skrek Batman does not like nachos!... Mamma stod i köket och garvade och tänkte seriöst "Vad har jag fött för något missfoster? ;__;"

 

hahahahahahha

Link to comment
Share on other sites

DE VA JU JAG SOM HO KARTONGEN PÅ DITT HUVE JU. Sen skrev jag ju 'I'm with stupid ->' och pekade på mig c:

 

Tack, ännu en person som säger det.

 

Flutterdash, du är ju visst bra på att rita ju D: du kan ju rita allt möjligt....jag kan rita...drakar? Du är skitbra på att rita och alla tycker det. SäG INTE EN GåNG TILL ATT DU äR DåLIG På ATT RITA FöR Då SKA JAG KASTA SOFFOR På DIG ._.

 

JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT RITA~ *ställer mig upp och väntar på inflygande soffor från olika håll*
Link to comment
Share on other sites

DE VA JU JAG SOM HO KARTONGEN PÅ DITT HUVE JU. Sen skrev jag ju 'I'm with stupid ->' och pekade pÅ mig c:

 

 

JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT RITA~ *stÄller mig upp och vÄntar pÅ inflygande soffor frÅn olika hÅll*

 

NO U. *throws couches at you*
Link to comment
Share on other sites

WELL THANK YOU FOR GIVING ME NIGHTMARES. AGAIN D:

 

Yes :] Next time when you're giving them hay and food, she's going to stare into your soul, then when she has hypnotized you with her cuteness, she jumps over you and rapes you. >:]
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Join the herd!

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...